Sunday, February 7, 2010

Pandangan dan review daripada beberapa orang usahawan internet

"Tidak Ramai Yang Tahu"

Boleh dikatakan kesemua taktik yang saya praktikan telah diamalkan oleh Ammar. Beliau sebagai seorang newbie telah menunjukkan satu prestasi yang baik seterusnya membina kredibiliti sebaris dengan IM baru lain.

Sebenarnya, tidak ramai yang tahu beberapa taktik seperti bagaimana menghindari link affiliate mereka dari dipintas dan mengelak kehilangan jualan. Jika anda praktis 3 dari keseluruhan taktik ini, saya pasti anda mampu menjana pendapatan ribuan ringgit hanya dengan menyertai program affiliate!

Noorizam Shah,
Usahawan Internet & eBay.
www.NoorizamShah.com

t
t

"Teknik Menjadi!"

Assalamualaikum,

Sistem Affiliate bukan satu benda yang baru tetapi teknik untuk menjana pendapatan yang besar dari Affiliate adalah satu teknik anjal dan sentiasa berubah-ubah mengikut cara pendekatan yang digunakan oleh seseorang Affiliate Marketer.

Jadi buku Affiliate A+ dari Ammar ini merupakan salah satu pengkongsian teknik 'menjadi' dari Ammar sendiri dan hasilnya beliau mengungguli Top Affilate bagi beberapa pertandingan. Saya telah membaca ebook beliau ini dan ulasannya baik serta menggunakan gaya bahasa yang mudah difahami serta menarik.

Satu lagi produk bermutu dan berilmiah dari Ammar. Syabas Ammar!


Ahmad Syaifuddeen Mohamad aka Abooain
www.abooain.com
www.headerscreator.com

t
t

"Cara Yang Ditunjukkan Memberi Pulangan Lumayan"

Panduan yang dihasilkan oleh saudara Ammar sangat berinformasi. Salah satu cara yang dinyatakan oleh Ammar telah saya guna untuk mempromosikan affiliate saya.

Dan alhamdulilah, cara yang saya gunakan tersebut memberi pulangan yang lumayan, dan ia adalah rekod pendapatan affiliate saya yang paling tinggi setakat ini. Duitnya pun saya tak guna lagi :)

Jadi, kepada yang ingin mengetahui rahsia tersebut, bolehlah mendapatkan ebook Panduan Affiliate A+ ini. Harga yang Ammar tawarkan sangat murah. Sangat berbaloi!!

MazlieNadzri
www.mazlienadzri.com


No comments:

Post a Comment